انواع لیمو خشک | دارای کیفیت بالا و مرغوبیت عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع لیمو خشک در بازارهای ایرانخرید لیمو خشک زرد و سیاهبهترین تولید کنندگان انواع لیمو خشک ایرانیگرانترین لیمو خشک

لیمو خشک یکی از ادویه جات یا چاشنی در غذاها است که در بازار خرید و فروش می شود. انواع لیمو خشک در مراکز فروش عرضه می شود که در اندازه ها و سایزهای مختلف به فروش می رسد. برای خرید این محصول باید به فروشگاه های خشکبار مراجعه نموده و بسته به سلیقه خود نوع فله ای یا بسته بندی شده آن را خریداری نمود. این مراکز فروش به علت خریداران زیادی که لیمو خشک دارد آن را در بازارهای داخلی در سراسر کشور توزیع می کنند.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

انواع لیمو خشک | دارای کیفیت بالا و مرغوبیت عالی

انواع لیمو خشک در بازارهای ایران

 انواع لیمو خشک در بازارهای ایرانانواع لیمو خشک در بازار های ایران در فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسد. این لیموهای خشک در رنگ های سفید و زرد و سیاه هستند. اندازه های لیمو نیز مختلف می باشد و پوست آنها نیز در انواع مختلف نازک و کلفت می باشد که هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند. این میوه بعد از خشک شدن رنگ آن نیز تغییر می کند.

همچنین انواع گونه های آن از شهرهای جنوبی و شمالی در انواع مختلف وارد بازار می شوند. علاوه بر خود لیمو خشک مغز لیمو عمانی و پودر شده آن نیز عرضه می شود. خود میوه لیمو در رنگ های زرد؛ سبز؛ در اندازه های ریز و درشت است که بعد از خشک شدن رنگ آن متفاوت است، لذا هر کدام از آن ها با قیمت های مختلف در بازار بدست مشتریان می رسد.  

خرید لیمو خشک زرد و سیاه

 خرید لیمو خشک زرد و سیاهخرید لیمو خشک زرد و سیاه و همچنین لیمو عمانی سفید در بازار توسط فروشندگان مختلف عمده فروش و خرده فروش عرضه می شود. در ایران به دلیل کشت بالای لیمو؛ عرضه و تقاضای فرآوردهای آن نیز زیاد می باشد. لذا به صورت اینترنتی نیز می توان انواع لیموی خشک را عمده خریداری نمود.

خریداران با مراجعه به این مراکز بسته به سلیقه خود نوع این محصول را با قیمت مناسب خریداری می کنند. خرید لیمو عمانی در بین خانواده ها از اهمیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد و هر کس بسته به طریقه مصرف خود از آن خریداری و استفاده می کند. همچنین در فصولی که لیمو تازه در بازار عرضه نمی شود می توان از نوع خشک آن تهیه نمود.

بهترین تولید کنندگان انواع لیمو خشک ایرانی

بهترین تولید کنندگان انواع لیمو خشک ایرانیبهترین تولید کنندگان انواع لیمو خشک ایرانی در کارخانجات آن در شهر های شمالی که قطب مرکبات هستند و در انواع مختلف عرضه می شود. این کارخانجات انواع مختلف گونه های لیمو را در دستگاه های پیشرفته کاملا بهداشتی خشک و در اوزان مختلف بسته بندی می کنند. با توجه با اینکه ایران یکی از تولید کنندگان اصلی لیمو است، بنابراین تولیدی های بسیاری در کار تولید و خرید و فروش لیموتازه و خشک فعالیت دارند.

این شرکت های تولیدی علاوه بر لیموی خشک نوع لیموی برش خوده آن را به صورت چیپس و خشک شده و پودر آن و دیگر فرآوردهای آن را نیز عرضه می کنند. این لیموهای خشک تولید شده توسط دفاتر فروش در دیگر استان ها عرضه می شود. لذا دیگر مراکز مانند شرکت های پخش نیز در کار توزیع و خرید و فروش این محصول تولید شده فعالیت دارند.

گرانترین لیمو خشک

 گرانترین لیمو خشکگرانترین لیمو خشک نوع با کیفیت و درشت و پوست نازک آن می باشد که میوه آن بسیار آبدار بوده لذا طرفداران بیشتری دارد. لیمو درجه یک به صورت خشک شده آن نیز مرغوب و محبوب است که قیمت بیشتری نیز دارد. بنابراین قیمت لیمو عمانی بر اساس کیفیت و برند متفاوت می باشد.

همچنین در صورتی که این میوه عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزانتر می باشد. قیمت این خشکبار نیز مانند دیگر محصولات بر اساس نوسات بازار متغیر بوده و کم و زیاد می شود. در صورتی که کشت میوه آن فراوان باشد و میزان عرضه بالایی داشته باشد ارزانتر خواهد بود. بنابراین کمبود لیموی تازه در کشور باعث گران شدن لیموی خشک خواهد شد.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات،سفارش و دریافت مشاوره
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با بخش فروش