تولید عمده لیمو خشک شده در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین شاخصه های لیمو خشک مرغوبشرکت تولیدی لیمو خشک شده درجه یک در ایران

تولید عمده لیمو خشک شده در کشور آن را با قیمت بسیار مناسب و ارزان در بازار عرضه می کند لیمو خشک شده به دلیل خواص بسیار فراوان آن بسیار به فروش می رسد.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

تولید عمده لیمو خشک شده در کشور

مهمترین شاخصه های لیمو خشک مرغوب

مهمترین شاخصه های لیمو خشک مرغوب مهم ترین شاخصه های لیمو خشک مرغوب رنگ آن می باشد که باید رنگی طلایی داشته باشد و در زیر نور آفتاب خشک شده باشد. مهم ترین ویژگی های لیمو خشک شده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید در هنگام خرید آسوده خیال باشید.

علت تلخ بودن لیمو های خشک شده  دانه‌های  در آن می باشد البته اگر دانه‌ها از لیمو جدا شوند، دیگر تلخی نخواهد داشت ولی در صورتی که با دانه پخته یا به صورت پودر به غذا افزوده شود، غذای تهیه شده تا حدی تلخ خواهد بود، بنابراین برای پرهیز از تلخ شدن غذا بهتر است پیش از افزودن آن به غذا دانه‌های لیمو را درآورید و بعد از آن استفاده کنید که این نکته موجب می شود طعم غذای شما تغییر کند و طعمی دل نشین داشته باشد. 

لیمو عمانی باید رنگ قهوه ای روشن  داشته باشد  و بسیار ترش  باشد که به صورت گرد کوبیده شده به بازار عرضه می‌شود که البته یکی از پرمصرف‌ترین ادویه‌ها در دنیا گرد لیمو خشک شده است که در ایران بسیار مورد مصرف قرار داده شده است طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

پزشکان توصیه می کنند  افراد مبتلا به فشارخون و بیماران قلبی از لیموعمانی استفاده کنند زیرا دیگر ترکیب‌های موجود در آب‌لیمو و لیموعمانی، پپتین است که باعث کاهش کلسترول و چربی خون و تا حدودی فشارخون می‌شود. 

وقتی مطمئن شدید که لیمو روی پوستش آبی وجود ندارد داخل پلاستیک فریزر  بگذارید و طوری ببندید که به هیچ عنوان هوایی داخل آن باقی نماند بعد با خیال آسوده  داخل فریزر بگذارید و برای زمستان فریز کنید و از آن در زمان هایی که می خواهید غذا درست کنید استفاده کنید.

بعضی‌ها نیز از گرد لیمو عمانی استفاده می‌کنند که در بعضی از خوراکی ها، باعث کدر و تیره شدن رنگ خوراک میشود؛ و معروف‌ترین روش استفاده از لیمو عمانی نیز همان روش خیساندن در آب نیمه گرم و بعد سوراخ کردن قسمتی از پوست لیمو و استفاده از آن داخل خورشها‌ می باشد.

شرکت تولیدی لیمو خشک شده درجه یک در ایران

شرکت تولیدی لیمو خشک شده درجه یک در ایران شرکت تولید لیمو خشک شده درجه یک در ایران لیمو خشک و یا همان لیمو عمانی را با کیفبت بالا با قیمت عالی به فروش می رساند شرکت تولیدی این محصول با درجه یک ترین لیمو باعث فروش بیش تر و تولید بیش تر این مجصول نیز شده است. بیش تر آشپز ها برای مزه دادن به غذا های خود مخصوصا غذا های دریایی از لیمو خشک استفاده می کنند.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات،سفارش و دریافت مشاوره
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با بخش فروش