خرید عمده لیمو ترش سنگی با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین خواص لیمو ترش برای سلامتیقیمت فروش لیمو ترش سنگی در بازار

لیمو ترش سنگی یک نوع از انواع لیمو ترش می باشد. با اهداف مختلفی از لیمو ترش سنگی استفاده می شود. امروزه خواص لیمو ترش شناخته شده و استفاده دارویی یا غذایی از لیمو ترش ها می شود. لیمو ترش سنگی با کیفیت بستگی به منطقه ای که در آن پرورش یافته و میزان آبیاری درخت لیمو ترش دارد.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

خرید عمده لیمو ترش سنگی با بهترین کیفیت

مهمترین خواص لیمو ترش برای سلامتی

مهمترین خواص لیمو ترش برای سلامتی با شناخت خواص بی نظیر لیمو ترش این میوه انرژی بخش، خانواده ها آن را عضو ثابت سبد غذایی خود می دانند. لیمو ترش ها به دو رنگ زرد و سبز در بازار می باشد. لیمو ترش ها علاوه بر اینکه برای تهیه نوشیدنی ها و چاشنی غذا استفاده می شود خواص درمانی آن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. لیمو ترش با داشتن ویتامین ث فراوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و خاصیت ضد میکروبی دارد. هنگامی که ما دچار یک سرما خوردگی ساده می شویم با مصرف لیمو با میکروب ها مبارزه کرده و از التهاب گلو، آب ریزش بینی …جلوگیری می کند. لیمو ترش طبع سرد و خشک دارد که با افزایش تعرق بدن باعث کاهش دمای بدن هنگام تب می شود.
وجود ویتامین ث، آنتی اکسیدان و حالت اسیدی لیمو ترش مانع از تشکیل رسوب در کلیه ها و از سنگ کلیه جلوگیری می کند. لیمو ترش معطر و خوش بو است و عطری آرام بخش دارد که در بهبود و تسکین سردرد اثر گذار است. لیمو ترش با داشتن خاصیت ضد التهابی و تاثیر بر روی رگ ها از سکته و فشار خون جلوگیری می کند. بیماری های زیادی مثل یبوست، سرطان، کم خونی، مشکلات کلیوی، مشکلات تنفسی،فشار خون…از مواردی هستند که در بهبود درمان از لیمو ترش استفاده می شود. متخصصان مواد غذایی همیشه به مصرف لیمو ترش تازه تاکید و توصیه آن ها این است که هیچ وقت ان را از سبد غذایی خود حذف نکنید.

قیمت فروش لیمو ترش سنگی در بازار

قیمت فروش لیمو ترش سنگی در بازار

قیمت لیمو ترش به عوامل زیادی بستگی دارد. تازه و یک دست بودن لیمو ترش، منطقه جغرافیایی که لیمو ترش در آن منطقه پرورش یافته است و مدت زمانی که از چیدن لیمو ترش از شاخه چیده شده است همگی در قیمت لیمو ترش و لیمو ترش سنگی اثر گذار است. قیمت لیمو ترش تازه سالم و یکدست و تهیه لیمو ترش به صورت بسته بندی های آماده و فروشگاهی که ما لیمو ترش را از آن تهیه می کنیم. بعضی از فعالان در زمینه خرید و فروش میوه و تربار شرایط فروش میوه به صورت ارسال با پیک را برای خریدار ایجاد می کنند تمامی این موارد در قیمت گذاری لیمو ترش اثر گذار است.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات،سفارش و دریافت مشاوره
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با بخش فروش