مرکز خرید لیمو خشک ترکیده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خواص ویتامین سی موجود در لیمو خشکآشنایی با صادرکنندگان لیمو خشک ترکیده

لیمو خشک که به آن لیمو عمانی هم گفته می شود، یک نوع میوه خشک و فراوری شده است، که ما ایرانیان از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در طبخ غذاهای خود استفاده می کنیم. این محصول در فرایند تولید، ممکن است شکسته شده و کمی آسیب ببیند. از این رو، مرکز خرید و فروش این محصول، لیمو خشک ترکیده را با نرخ بسیار ارزان تری، به صورت فله ای یا بسته بندی شده به خریداران عرضه می کند.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

مرکز خرید لیمو خشک ترکیده

بررسی خواص ویتامین سی موجود در لیمو خشک

بررسی خواص ویتامین سی موجود در لیمو خشک لیمو خشک که از خشک کردن لیمو ترش حاصل می شود، یک محصول گیاهی و طبیعی است، که دارای ویتامین ها، املاح معدنی و فواید بسیار زیادی برای سلامتی می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص این محصول غذایی بپردازیم. با ما همراه باشید.

  • لیمو ترش یکی از اعضای گروه مرکبات می باشد و مانند سایر هم خانواده های خود، منبع بسیار غنی از ویتامین سی، ویتامین آ، کلسیم و پتاسیم است. ویتامین سی موجود در ترکیبات لیمو خشک، به سلامتی دهان و لثه ها کمک کرده و موجب شادابی، طراوت و نرمی پوست افراد می شود.
  • این محصول به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیادی کلسیم، به استحکام و تقویت استخوان ها کمک کرده و با افزایش تراکم آن ها، از بروز بیماری هایی مانند پوکی و نرمی استخوان جلوگیری خواهد کرد.
  • یکی دیگر از خواص لیمو خشک کمک به کاهش فشار، چربی و کلسترول خون است. به علاوه این محصول به کاهش غلظت خون نیز کمک می نماید.
  • این محصول به دلیل طبع سردی که دارد، میزان گرما و حرارت داخلی بدن را کاهش داده و به رفع تشنگی و عطش کمک می کند. به همین دلیل هم معمولا در فصل تابستان آن را به همراه چای میل می کنند.

آشنایی با صادرکنندگان لیمو خشک ترکیده

آشنایی با صادرکنندگان لیمو خشک ترکیده مناطق مختلف کشور ما بویژه استان فارس که به عنوان معدن اصلی کشت و پرورش لیمو و مرکبات در کشور شناخته می شود، همه ساله حجم بسیار زیادی لیمو خشک درجه یک را تولید کرده و از طریق مراجع پخش در سراسر کشور توزیع می نمایند.

لیمو خشک ترکیده که به عنوان محصول درجه دوم شناخته می شود هم به همراه محصولات دیگر در بازار به فروش می رسد. با این تفاوت که نرخ این محصول بسیار مقرن به صرفه تر می باشد و از این رو خرید آن را از لحاظ اقتصادی توجیه می کند.

به همین دلیل بیشتر رستوران ها و آشپزخانه ها که به حجم زیادی از این محصول نیاز دارند، به خرید لیمو ترکیده یا شکسته تمایل نشان می دهند، تا بدین ترتیب از میزان هزینه های تولید مواد اولیه خود بکاهند.

 

برای اطلاع از قیمت و یا خرید عمده این محصول با شماره های: ۰۹۱۲۸۸۱۳۳۰۴ و ۰۹۱۲۶۵۱۸۷۴۱ تماس بگیرید.

خانوم صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت اطلاع از قیمت محصولات،سفارش و دریافت مشاوره
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و نمونه محصولات، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با بخش فروش